خرید کلی نانو الیاف کربنی

خرید کلی نانو الیاف کربنی

نانو الیاف کربنی از الیاف پرکاربرد در صنعت است. و در تولید کامپوزیتهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این الیاف در مقایسه با الیاف شیشه و کولار ضریب کشسانی نسبتاً بالایی دارند. ضریب انبساط حرارتی این نوع الیاف در دماهای مختلف کم است ، در نتیجه ثبات طولی و اندازه الیاف کربن در دماهای مختلف ایجاد می شود. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید کلی نانو الیاف کربنی به وب سایت رسمی شرکت ما مراجعه کنید.

خرید کلی نانو الیاف کربنی

آشنایی با کاربرد نانو الیاف کربنی

آشنایی با کاربرد نانو الیاف کربنی مقاومتی که در برابر عوامل مهاجم دارد این خاصیت مربوط به خصوصیات ساختاری الیاف کربن می باشد و عمدتا به نوع ماده اولیه ، دمای عملیات حرارتی و وجود عناصر در الیاف بستگی دارد. به نظر می رسد مقاومت اسیدی الیاف کربن با افزایش دمای عملیات حرارتی افزایش می یابد زیرا سهم پیوندهای پایدارتر افزایش می یابد ، در حالی که ساختار کامل کربن از ورود واکنش دهنده به تار الیاف جلوگیری می کند.

بنابراین ، تغییرات جزئی در فیبر کربن در دمای اتاق حتی پس از تماس طولانی مدت با مایع خورنده مشاهده می شود. به طوری که پایداری فیبر کربن در دماهای بالا کاهش می یابد ، به خصوص اگر عوامل مهاجم اکسیژن داشته باشند به طور کلی ، مقاومت الکتریکی الیاف کربن به سه روش اصلی کنترل می شود:

  1. توسط رژیم دما در طی فرآیند تشکیل الیاف ، از جمله عملیات حرارتی ناگهانی سطح
  2. کشش الیاف قبلی در طی فرآیند تشکیل و کربن سازی 3- افزودن عناصر شیمیایی به ساختار ماده اولیه یا الیاف کربن و گروههای عملکردی.

مقاومت الكتريكي الياف كربن به دماي كربنيزاسيون بستگي دارد ، اگر دماي كربنيزاسيون کاهش سریع داشته باشد مقاومت الکتریکی مشاهده می شود. اگر دمای کربن شدن 900-800 درجه سانتیگراد باشد. این مقاومت کاهش می یابد و در دمای بالاتر از 900 درجه سانتیگراد روند کربن شدن با تغییرات جزئی در مقاومت الکتریکی همراه است.

تغییرات مقاومت الکتریکی می تواند ناشی از نوسانات قطر فیبر باشد.افزایش دمای عملیات حرارتی همزمان با اعمال تنش خارجی باعث رشد بلورها در الیاف کربن می شود. این رسانایی الکتریکی را افزایش می دهد.

فضای داخلی هواپیماهای مسافربری از جمله اجزای ماهواره ، پانل های صندلی کربن ، میزهای کربن و سایر موارد ساخته شده از کربن، نوک هواپیماهای مافوق صوت ، اجزای موتور هواپیما و … در صنعت هوافضا ، هزینه کم و بسیار بالا برای جبران فیبر کربن و شرکت های بزرگی مانند بوئینگ و ایرباس به طور گسترده از کامپوزیت ها استفاده می کنند.

دم یک هلی کوپتر به دلیل مقاومت و سبکی بالا در مقایسه با فلزات معمولی از پلیمر فیبر کربن تولید می شود. هزینه آن هر چه باشد ، سختی بالای کربن به معنای شکننده بودن آن است. در حقیقت ، مواد بلوری تا حدودی شکننده می باشند و کربن نیز از این قاعده مستثنی نیست. این شکنندگی گاهی اوقات دردسرساز است.

توزیع کننده عمده نانو الیاف کربنی

توزیع کننده عمده نانو الیاف کربنی شرکت تولیدی ما سالهاست به عنوان توزیع کننده نانو الیاف کربنی فعالیت دارد و این کالا را با قیمت خوب و منطقی به دست مشتری می رساند به طوری که توانسته فروش خوبی را رقم بزند و رشد تجارت خود را بالا ببرد. از این رو مشتریان گرامی برای خرید نانو الیاف می توانند به وب سایت رسمی ما مراجعه کنند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید