فروش کلی نانو اکسید روی

فروش کلی نانو اکسید روی

ذرات اکسید روی که ماده ای معدنی می باشد امروزه دارای کاربرد های بسیار زیادی در صنایع مختلف می باشد و از این رو به صورت گسترده ای در بازار های داخلی کشور ما خرید و فروش می گردد، مراکز فروش کلی نانو اکسید روی این محصول را به صورت انبوه از واحد های تولید کننده خریداری می نمایند و سپس آن را در کشور توزیع کرده و به دست همه مصرف کننده ها می رسانند.

فروش کلی نانو اکسید روی

همه چیز در مورد نانو اکسید روی

همه چیز در مورد نانو اکسید روی امروزه با استفاده از فناوری جدیدی به نام نانو، محصولات مختلفی همچون اکسید روی را به ذرات بسیار ریزی تبدیل می کنند و سپس از این پودر در تولید کردن محصولات متفاوتی استفاده می نمایند، نانو اکسید روی دارای خواص و مزیت های فراوانی است و به همین دلیل هم از آن در مقیاس وسیعی در صنایع پزشکی و درمان استفاده می گردد و از جمله مهم ترین خواص این ماده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خاصیت آنتی باکتریالی، ضد عفونی کنندگی و ضد حساسیت بودن
  • عدم سمیت و کمک به سم زدایی کردن بدن
  • جذب و خنثی کردن اشعه ماوراء بنفش و مادون قرمز خورشید و رفع آثار سوء آن از روی پوست
  • توانایی چسبندگی و کاور کردن بسیار بالا
  • تولید گسترده و نرخ بسیار مقرون به صرفه

تمام این خواص در کنار هم موجب می شوند که این ماده یکی از متریال های اصلی به کار رفته در زمینه تولید انواع و اقسام محصولات بهداشتی، آرایشی و مراقبتی پوست همچون کرم های ضد آفتاب، کرم های روشن کننده و نرم کننده باشد.

اطلاعاتی درباره نانو اکسید روی

اطلاعاتی درباره نانو اکسید روی

  • امروزه از نانو اکسید روی به علت خواص ضد میکروبی که دارند، در تولید انواع و اقسام دارو های آنتی بیوتیک استفاده می شود و برتری این ماده نسبت به داروهای قدیمی این است، که بعد از مدتی موجب مقاوم شدن بدن در برابرشان نمی شوند و نیازی به بالا بردن دوز مصرف آن ها وجود ندارد.
  • از این محصول به علت اینکه تاثیرات استریل سازی و ضد عفونی کنندگی دارد، برای تولید کردن انواع و اقسام باند های پزشکی، چسب زخم، پارچه های یک بار مصرف و داروی رفع التهابات پوستی استفاده می شود.
  • این ماده معدنی می تواند بوی بد را به سرعت از روی سطوح مختلف دفع کند، پس آن را در تولید انواع صابون، شامپو و مواد شوینده استفاده می کنند، در ضمن خواص مرطوب کنندگی و آب رسانی که دارد آن را برای ساخت انواع کرم های نرم کننده مناسب می سازد.
  • همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم، این محصول خواص چسبندگی زیادی دارد و به همین دلیل هم آن را برای تولید کرن انواع چسب و همچنین در صنعت پلاستیک سازی هم به کار می برند.
  • خاصیت پوشانندگی و کاور کردن آن هم موجب می شود که یک ماده مناسب برای تولید کردن مصالح ساختمانی مختلفی همچون سیمان، بتن، گچ، سرامیک و کاشی باشد و به این ترتیب به عایق سازی سازه های ساختمانی هم کمک می نماید.

فروشندگان نانو اکسید روی

فروشندگان نانو اکسید روی عرضه کنندگان و فروشندگان نانو اکسید روی این ماده را بعد از اینکه از تولید کننده های آن خریداری نمودند، به صورت فله ای، کیسه ای، کیلویی و یا در بسته بندی های کوچک در دفاتر فروش خود در سطح کشور عرضه کرده و به مصرف کننده ها ارائه می دهند، در ضمن این مراکز از راه های مختلفی برای عرضه نانو اکسید روی استفاده می کنند، که متداول ترین راه حلی که امروزه از آن استفاده می گردد خرید و فروش مجازی محصول با استفاده از درگاه های آنلاین می باشد.

در همین راستا همکاران ما نیز در این مجموعه دست به کار شده اند و شرایط ایده آلی را در داخل این وب سایت ایجاد کرده اند، تا همه شما بتوانید این محصول را به سادگی و از همه جای ایران سفارش دهید، در نهایت هم محصول با استفاده از پیک مخصوص یا پست پیشتاز برای شما به آدرستان ارسال می شود.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید