قیمت کود نانو در استان های مختلف

قیمت کود نانو در استان های مختلف

کود نانو حاوی موادی است که از لحاظ ابعادی اندازه‌ای بین یک تا صد نانو متر دارند. از این نوع کـود هـا در کشاورزی استفاده می کنند که ریز بودن ذرات باعث می شود عناصر مغذی به راحتی در زمان رشد گیاه توسط آن جذب شوند. با افزایش نسبت سطح به حجم، خصوصیات فیزیکی و شیمیایی ماده تغییر می کند و باعث عملکرد سریع تر آن می‌شود. مصرف کود نانو و شوینده نانو خطرات زیست محیطی ناشی از کشاورزی را بسیار کمتر می‌کند. کود نانو مصرف کودهای ازته و فسفاته را ۵۰ تا ۸۰ درصد کاهش می دهد. قیمت کود نانو نسبت به کود های طبیعی حیوانی و .. بالاتر است.

قیمت کود نانو در استان های مختلف

قیمت کود نانو در سراسر ایران

قیمت کود نانو در سراسر ایرانقیمت کـود نانـو و شوینده نانو ماشین در سراسر کشور، دستخوش تغییرات زیادی بوده و فراز و نشیب های زیادی داشته است. علت این نوسانات این است که فقط چند کارخانه در ایران هستند که به تولید کــود نــانـو می پردازند و تعداد محدود این شرکت ها موجب آن شده است که هزینه های انتقال و جا به جایی بسته های کود به نقاط مختلف کشور نیز به قیمت کارخانه آن افزوده شود.در حال حاضر قیمت ڪود نانو در کل ایران از شیب ملایمی برخوردار است و در همه نقاط با اختلافی جزئی در قیمت، به فروش می رسند.

مراحل تولید و ساخت کود نانو

مراحل تولید و ساخت کود نانوبه طور کلی فرایند و مراحل تولید و ساخت کـود نـانو در خط تولید کارخانه ها و شرکت های تولید کننده آن بسیار پیچیده و زمان بر می باشد و ذرات باید در دستگاه های مختلفی به حالت مورد نظر تبدیل شوند تا نهایتا بتوانند به عنوان کود، تولید شوند.

تولید و ساخت کــود هـای نــانــو باعث شده است که استفاده از کود های شیمیایی که هم برای انسان ها و هم برای محیط زیست بسیار خطر آفرین بودند، شدیدا کاهش یابد.

تهیه کود نانو با نازلترن قیمت

تهیه کود نانو با نازلترن قیمتبرای تهیه کود نانو با نازلترن قیمت، چند راه پیش روی شماست. از جمله مراکزی که به عرضه کود نانو می پردازند عبارتند از:

  • نمایندگی ها و شعب منتخب شرکت های تولید کننده کـود نـانو در شـهر های مختلف: کشاورزان و باغداران می توانند با مراجعه به این مرکز به تهیه انواع کود نـانـو با کیفیت و مرغوب  بپردازند.
  • مراکز پخش عمده محصولات شیمیایی کشاورزی: در این مرکز نیز انواع کود نـانــو برای استفاده در زمین های کشاورزی، با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت به مشتریان عرضه می شود. قیمت انواع کــود نانـو در عمده فروشی ها همان قیمت درب کارخانه می باشد که پایین ترین قیمت بازار محسوب می شود.
  • سایت ها و فروشگاه های اینترنتی: یکی دیگر از مراکزی که به فروش کود نانو می پردازد، فروشگاه های اینترنتی می باشند که خریداران و باغداران می توانند در هر ساعت از شبانه روز با مراجعه به این سایت ها محصول مورد نظر خود را جهت خرید سفارش دهند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید