مرکز پخش نانو سیلور ضدعفونی کننده

مرکز پخش نانو سیلور ضدعفونی کننده

یکی از مواد جایگزین انواع ضدعفونی کننده های شیمیایی که ممکن است برای سلامتی مضر باشند نانو ذرات هستند. این محصولات در سال های اخیر به بازار ارائه شده اند و همچون بسیاری از ضدعفونی کننده های شیمیایی دارای عوارض نیستند.

مرکز پخش نانو سیلور ضدعفونی کننده اقدام به ارائه این محصول به بازار کرده است و خریداران در تماس مستقیم با این مرکز پخش می ‌توانند به طور مستقیم آن را با نازلترین قیمت ممکن به دست آورند.

مرکز پخش نانو سیلور ضدعفونی کننده

ویژگی های شیمیایی نانو سیلور ضدعفونی کننده

ویژگی های شیمیایی نانو سیلور ضدعفونی کننده نقره یا سیلور یکی از عناصر شیمیایی است که دارای خواص بسیار زیادی به ویژه در ترمیم زخم ها است. این عنصر می تواند باکتری ها را نابود ساخته و خاصیت آنتی میکروبی قوی دارد. از خواص شیمیایی این محصول می ‌توان به قابلیت یونیزاسیون بسیار بالای این محصول اشاره کرد به گونه ای که یون های آن به راحتی آزاد می ‌شود و می ‌تواند به از بین بردن باکتری‌ها و ویروس‌ها کمک کند.

این محصول در سال های اخیر به عنوان کاتالیست یا کاتالیزور مورد توجه قرار گرفته است که این خاصیت شیمیایی باعث استفاده از آن در صنایع دارویی شده است. ویژگی های خاص شیمیایی این محصول باعث شده است که از آن در تحقیقات بیولوژیکی و بررسی مولکول های زیستی استفاده شود همچنین یکی از ترکیبات موثر در شیمی درمانی می باشد.

ویژگی های شیمیایی این عنصر باعث از بین بردن انواع بوی ناخوشایند می شود به گونه ای که از آن می توان برای از بین بردن بوی نامطلوب یخچال فریزر استفاده کرد. این ترکیب در پودرهای لباسشویی نیز کاربرد دارد و به دلیل خواص شیمیایی هر نوع بوی نامطلوب را از لباس ها می ‌زداید.

تولید کننده نانو سیلور ضدعفونی کننده

تولید کننده نانو سیلور ضدعفونی کننده تولید کننده نانو سیلور ضدعفونی کننده بهترین این نانو ذرات را به شکل پودر یا محلول ارائه می کند و بهترین عامل از بین برنده باکتری‌ها و ویروس‌ها را در اختیار خریداران این مواد قرار می دهد. این تولید کننده حجم های مختلف این محصول را در اختیار دارد و آنها را از طریق همین وب سایت و بخش محصولات به خریداران معرفی می ‌کند.

خریداران می ‌توانند به راحتی در مراجعه به همین سایت از بسیاری از مشخصات دقیق این محصول مطلع شده و آن را با پایین ترین نرخ به دست می آورند. سفارش از تولید کننده باعث می شود که این محصول به دلیل عدم دخالت واسطه ها پایین ترین نرخ بازار را داشته باشد همچنین سفارش اینترنتی از اتلاف هزینه جهت رفت و آمد جلوگیری خواهد کرد.

ارتباط با تولید کننده جهت سفارش با استفاده از شبکه های اجتماعی نیز ممکن است و از این طریق نیز می ‌توان به صورت لحظه‌ای استعلام قیمت و سفارش این محصول را انجام داد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید