توزیع مستقیم نانو لوله کربنی

توزیع مستقیم نانو لوله کربنی

امروزه دیگر در فعالیت های ساختمانی مختلف از مواد و مصالح قدیمی استفاده نمی شود زیرا این مواد کارآیی خود را تا حدی از دست داده اند، با پیشرفت علم و دانش انواع محصولات جدید ساختمانی تولید شده به بازار عرضه می گردند، یکی از این محصولات نانو لوله کربنی می باشد که در حجم های مختلف توسط مرکز پخش کننده عرضه می شود. شما می توانید نانو لوله را از طریق مرکز توزیع نانو لوله کربنی در مقدار مورد نیاز خود خریداری کنید.

توزیع مستقیم نانو لوله کربنی

بررسی کاربرد نانو لوله کربنی

بررسی کاربرد نانو لوله کربنی در ادامه به بررسی کاربرد نانو لوله کربنی می پردازیم. از جمله ویژگی های نانو لوله کربنی می توان به ضد قارچ و ضد باکتریایی بودن، سازگار با محیط زیست، سمیت پایین، پایداری بالا و مقاومت در برابر حرارت، ضد التهاب، غیر حساسیت زا بودن، عدم ایجاد مقاومت در برابر میکروارگانیسم ها باعث شده که در بسیاری از روند درمان و محیط های همانند بیمارستان ها و کلینیک ها مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین به علت خاصیت ضد باکتریایی و خاصیت ضد عفونی کننده بودن به عنوان نانو لوله کربنی شناخته می شوند و در پوشش های زخم ها، پانسمان ها بکار می روند و امروزه برای حفظ نظافت سطوح و یا محیط های که نیاز به استریل بالایی دارند از نانو کربن استفاده می شود که به علت نسبت سطح به تعداد اتم های کربن بالا باعث افزایش خاصیت اثر بخشی این نوع از کالا ها می شود.

نانو لوله کربنی در صنایعی همچون نساجی و پوشاک برای تثبیت رنگ روی پارچه، صنایع غذایی همانند استفاده برای ماندگاری بالایی زعفران، مواد آرایشی و شوینده ها، در آفت کش ها، آزمایشگاه ها و پژوهشگاه ها و همچنین در فیلتر های تصفیه آب، ساختمان سازی همانند استفاده در تهویه هوا یا رنگ ساختمان و غیره، انواع کفپوش های پلیمری، ساخت لوازم خانگی همانند استفاده در ماشین لباسشویی مورد استفاده قرار می گیرد.

شناخت بیشتر نانو لوله کربنی

شناخت بیشتر نانو لوله کربنی نانو لوله کربنی که در بازار عرضه می گردد دارای مشخصات متعددی است آشنایی با این مشخصات برای شما خریداران لازم می باشد و خالی از لطف نخواهد بود، در ادامه قصد داریم مهمترین مشخصات این پودر کاربردی را بررسی کنیم. اگر از لحاظ ظاهر نگاهی به پودر نانو بیندازیم مشاهده می کنیم که این پودر رنگی سیاه دارد اما بعد از استفاده حالت بی رنگی پیدا می کند که یکی از مزایای اصلی استفاده از این پودر محسوب می شود.

نانو لوله کربنی پوشش بسیار مناسبی را در روی سطح ایجاد می نماید، این پودر رطوبت و آب را به خود جذب نمی کند به عبارتی آب گریز است این نیز از بزرگترین نکات مثبت موجود در این پودر می باشد. پودر نانو به دلیل دارا بودن فرمولاسیون کارآمد تا مدت ها قابل استفاده است و مقاومت بسیار بالایی را دارد، این پودر بر روی سطح تا مدت ها باقی مانده و از بین نمی‌ رود.

کار کردن با نانو لوله کربنی بسیار آسان و راحت است و دردسر آنچنانی برای فرد مصرف کننده ندارد، کافی است تا بر طبق دستورالعمل ذکر شده بر روی بسته بندی پودر نانو اقدام نمایید. از دیگر مشخصات مهم پودر نانو بی بو بودن آن می باشد، این مشخصه سبب می‌ شود تا فرد استفاده کننده دچار حساسیت و آلرژی نگردد.

فروش ویژه نانو لوله کربنی

فروش ویژه نانو لوله کربنی نانو لوله کربنی را نیز می توان، یکی از مهمترین ذرات نانو دانست که خود شامل عناصر دیگری می شود. عناصر مختلف دیگری مثل نانوذرات فلزی، بور، کربن و همچنین عناصر دیگر در نانو ذرات عنصری وجود دارند. علاوه بر این ها ذرات نانو در ساختار های کربنی مانند فلورین ها و نانو الماس ها نیز وجود دارد.

کلیه نانو ذرات گفته شده در این مطلب، خواص بسیار زیادی در صنعت دارند و وجود آنها می‌ تواند کمک شایانی به پیشرفت کشور ما داشته باشد. فروش ویژه نانو لوله کربنی نیز می‌ تواند سود بسیار خوبی را از آن شما کند، تنها باید به خوبی با آنها آشنا شوید و بازار فروش آنها را شناسایی کنید.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید