عرضه کننده نانو لوله کربن چند جداره

عرضه کننده نانو لوله کربن چند جداره

در میان انواع نانو لوله کربن ها، می توان به یک نوع بسیار پر کاربرد به نام نانو لوله کربن چند جداره اشاره کرد.

عرضه این نانو لوله کربن در سطوح داخلی در ابعاد گسترده تر انجام می شود که باعث رقم خوردن تجارت نانو لوله کربنی می شود که بزرگترین مراکز عرضه کننده این نانو لوله کربن را به صورت عمده توزیع می کنند.

شرکت های بزرگ تولیدی در سطح کشور عرضه نانو لوله کربن را به صورت مستقیم و غیر مستقیم به همه ی شهر ها انجام می دهند.

عرضه کننده نانو لوله کربن چند جداره

خواص الکتریکی نانو لوله کربن چند جداره

خواص الکتریکی نانو لوله کربن چند جداره نانو لوله کربن، لوله‌ ای از جنس کربن است که به صورت تک جداره و چند جداره وجود دارد که اگر نانو لوله های کربن شامل یک لوله‌ ی کربن باشد، نانو لوله تک جدار گفته می‌ شود و اگر تعداد زیاد لوله کربن داشته باشد، نانو لوله کربن چند جداره گفته می شود.

قطر دیواره های این لوله کربن خیلی کم است به طوری که در حد نانومتر است و اندازه ی خیلی کوچک دارد و بسیار ارزان قیمت است.

این نانو لوله کربن می توان به سبک بودن آن اشاره کرد و حالت کشسانی بالایی که دارد باعث شده که قابلیت تغییر شکل و انعطاف پذیر داشته باشد.

از خواص الکتریکی آن این است که محققان برای به کارگیری آن در آینده امیدوارند که در ساختمان هایی که در مقابل زلزله مقاوم باشند یا در ساخت ربات های میکروسکوپی از آن به کار ببرند.

از دیگر خاصیت الکتریکی آن می توان به این مورد اشاره کرد که حالت رسانا و نارسانا را تغییر می دهد و نانو لوله کربن به خاطر شکل ظاهری خاص و چند جداره بودنش، رسانا و نیم رسانا به شمار می روند و این نانو لوله کربن به دلیل تغییر در ساختار کوانتومی الکترون ها با وارد کردن فشار تغیر حالت می دهد.

از مزیت های دیگر این نانو لوله ها این مورد است که نانو لوله‌ ها به عبور دادن مایع و الکترون ها از میان ساختارش اشاره کرد که می‌توان در تولید ولتاژ الکتریکی از آن استفاده کرد.

فروش عمده نانو لوله کربن چند جداره

فروش عمده نانو لوله کربن چند جداره لوله‌های که ما بیشتر می شناسیم در کار ساختمان سازی یا آب و فاضلاب به کار برده می‌ شوند ولی نانو کربن چند جداره خیلی متفاوت تر از این لوله های معمولی است و قطعاً عملکرد متفاوت تری با دیگر لوله ها دارد.

فروش نانو لوله کربن در بازار فروش به صورت عمده صورت می‌گیرد و دارای خاصیت های منحصر به فردی هستند باعث شده اند که از آنها در عوامل مختلف به کار ببرند و منجر به پیدایش عملکردهای خاص از آن شده اند.

تولید کنندگان این محصول با تولید لوله نانو هایی که نفوذ پذیری بالایی دارد، تمیز و پاکیزه کردن آن برای استفاده دوباره آسان است، دوام بالایی در مقابل گرما دارند و ساختار آن به گونه ای است که می توان همه آلودگی ها را حذف کند، قابلیت کششی خوبی دارد به دلیل این همه ویژگی قابل توجه فروش بالای آن به صورت عمده جای تعجب ندارد.

و از کاربرد آن ها در ساخت حسگرها، نمایشگرها، قطعات الکترونیکی، استحکام کامپوزیتها، دارورسانی مورد استفاده قرار می گیرد و همه این عوامل در فروش عمده و فوق العاده نانو لوله کربن چند جداره بسیار موثر است.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید