توزیع بهترین نانو اکسید روی با کیفیت

توزیع بهترین نانو اکسید روی با کیفیت

نانو اکسید روی یک جز که به طور طبیعی در انواع مواد معدنی، از جمله بخشی از بدن یافت می شود، به دلیل پتانسیل بسیار زیاد آن در زمینه پزشکی، از اهمیت زیادی برخوردار می شود. اگر شما هم به دنبال این محصول هستید و برای کار های خود به آن نیاز دارید ما پیشنهاد های ویژه ای برای شما داریم. توزیع بهترین نانو اکسید روی افتخار ما است.

توزیع بهترین نانو اکسید روی با کیفیت

نانو اکسید روی چه مشخصاتی دارد؟

نانو اکسید روی چه مشخصاتی دارد؟ نانو اکسید روی یک ترکیب شیمیایی سفید بی اثر است که در بسیاری از زمینه ها به عنوان پرکننده یا عامل حجمی و به عنوان رنگدانه سفید مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده همچنین به دلیل خاصیت ضد باکتری و دئودورانت در بسیاری از محصولات آرایشی، بهداشتی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال اغلب در شامپوهای پودر بچه و شوره سر وجود دارد. برخی از نانومواد ممکن است دارای خصوصیات فیزیکی و شیمیایی متفاوتی از آماده سازی های قبلی ماده مشابه باشند. مواد مورد نظر، اکسید روی، قبلاً به صورت ریز ذرات آزمایش شده است تا از بی خطر بودن آن اطمینان حاصل شود.

در تولید استاندارد از اکسید روی ساخته شده از بخار روی استفاده شده و ذرات ریز به شکل مشخصی از چند میکرون (یک میلیونیم متر) تولید می شود. این برای گرفتن رنگدانه سفید خوب است. همچنین وظیفه سفید کرم ضدآفتاب را دارد که می تواند از استفاده کافی برخی از افراد جلوگیری کند.

حتی می توان ذرات کوچکتری ایجاد کرد که این رنگ سفید متراکم را ندارند. آنها می توانند در ضد آفتاب هایی که برخی از مصرف کنندگان ترجیح می دهند استفاده شود، زیرا یک فیلم سفید و کسل کننده روی پوست تولید نمی کند. این نوع ضد آفتاب ها حاوی نانو ذرات هستند که به عنوان ذرات میکروسکوپی با حداقل یک بعد کمتر از 100 نانومتر تعریف می شوند (یک نانومتر یک میلیاردم متر است).

نتایج حاصل از طیف گسترده ای از ارزیابی سم شناسی استاندارد شده از نانو ذرات اکسید روی در حال حاضر وجود دارد. این موارد شامل آزمایشات تحریک پوستی و موارد دیگر است که طیفی استنشاق یا تزریق مستقیم را بررسی می کند. برخی از خصوصیات نانوذرات ممکن است با ذرات بزرگتر همان ماده متفاوت باشد. باتری آزمایش های فیزیکی و شیمیایی نانوذرات اکسید روی که در ضد آفتاب استفاده می شود، انجام شده است. آنها دارای ساختار بلوری و دامنه شکل همان ریزذرات هستند و شباهت بسیاری از مشخصات فیزیکی و شیمیایی دیگر را نشان می دهند. اکسید روی در این فرم کمی بیشتر از حد نرمال محلول است.

فروشگاه معتبر نانو اکسید روی با کیفیت

فروشگاه معتبر نانو اکسید روی با کیفیت فروشگاه معتبر نانو اکسید روی با کیفیت بهترین مرکز تهیه این ماده در ایران است. تعیین اینکه آیا نانوذرات ZnO بیش از ریز ذرات به پوست نفوذ می کنند بسیار مهم است. اکنون چندین مطالعه منتشر شده است ، که بر روی حیوانات داوطلبانه و انسان انجام شده است ، که جذب احتمالی از طریق پوست ، یا از همان ذرات یا یون روی را کنترل می کند. نتایج ترکیبی نشان می دهد که یک مقدار بسیار کوچک روی به شکل محلول می تواند از طریق پوست عبور کند. این مقادیر بسیار کمتر از سطح طبیعی روی موجود در بدن است.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید