شرکت تولیدی نانو لوله کربنی تک دیواره

شرکت تولیدی نانو لوله کربنی تک دیواره

نانو لوله های کربنی در واقع لوله های استوانه ای شکل هستند که از جنس کربن ساخته شده اند و انتهای آنها بسته یا باز می باشد. معمولاً این نانولوله‌های کربنی به صورت تک دیواره یا چند دیواره تولید می شوند. از طرفی به دلیل اینکه قطر دیواره این لوله های کربنی دقتی در حد نانومتر دارد به آنها نانولوله کربنی گفته می شود. شرکتهای تولیدی زیادی هستند که نسبت به تولید نانو لوله کربنی تک دیواره اقدام می کنند.نانولوله های تک دیواره کاربردهای بسیار زیادی دارند و می‌توانند برای شما هم مفید واقع شوند.

شرکت تولیدی نانو لوله کربنی تک دیواره

بررسی کارایی نانو لوله کربنی تک دیواره

بررسی کارایی نانو لوله کربنی تک دیواره یکی از مهمترین ویژگی های این محصولات بدون دوخت بودن آنها می باشد. در این نانو لوله های تک دیواره معمولاً لوله های اتم کربن با ساختار شش ضلعی و حلقوی کنار هم قرار دارد. شکل آن‌ها نیز به صورت استوانه می باشد. این نوع لوله ها با توجه به اینکه بین اتم های کربن آنها ساختار پیوند قوی وجود دارد، رسانای گرما هستند و مقاومت کششی آنها بسیار زیاد می باشد. از مهمترین کاربرد هایی که این محصولات دارند استفاده از آنها در ساخت ابزارهای نانو الکتریکی و باتری های یونی لیتیوم می باشد. همچنین در تولید حسگر شیمیایی و سیستم ذخیره انرژی الکتروشیمیایی از این نانو لوله ها استفاده می شود. از دیگر کاربردهای این لوله های کربنی اضافه شدن آنها به پلیمرها است که باعث می شود کامپوزیتهای مناسبی ایجاد کنند. کامپوزیت های ایجاد شده توسط ترکیب نانو لوله ها و پلیمرها نسبت به کامپوزیت هایی که کربن سیاه دارند از نظر رسانایی بهتر می باشد. در مجموعه تولیدی نانو لوله کربنی بسیار مفید و سودمند است.

خرید بهترین نانو لوله کربنی تک دیواره

خرید بهترین نانو لوله کربنی تک دیواره اگر صرفاً بخواهید به هر شکلی که شده نسبت به خرید نانو لوله کربنی تک دیواره اقدام کنید کار سختی نخواهید داشت. اما اگر به دنبال این هستید که بهترین نانو لوله کربنی را خریداری کنید باید کمی دقت داشته باشید. شما باید در خرید نانولوله ها به این توجه کنید که آنها از لحاظ ساختاری مانند ورقه گرافنی پیچیده شده هستند و قطر لوله آنها بین ۵ تا ۲۰ نانومتر می باشد. در حقیقت باید مشخصات این محصولات را بدانید و بر اساس آنها خرید خودتان را انجام دهید. اما راه آسان تری هم برای خرید وجود دارد. شما می توانید به عمده فروشی هایی که نسبت به عرضه این نانو لوله های کربنی اقدام می‌کنند مراجعه نمایید و محصولات مورد نظرتان را از آن مجموعه ها تامین کنید. البته به سراغ عمده‌فروشی هایی بروید که قابل اعتماد باشند و سال ها در بازار اطمینان مردم را به سمت خودشان جلب کرده باشند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید