صادرات نانو لوله های کربن چند جداره

صادرات نانو لوله های کربن چند جداره

نانو لوله های کربن چند جداره در بازار تولید زیادی داشته و فروش آن نیز زیاد می باشد. کیفیت نانو لوله های کربن چند جداره در بازار داخلی بسیار بالا بوده و تولید کنندگان در تلاش هستند تا بتوانند در بازار رقابتی بیشترین سود را داشته باشند.

صادرات نانو لوله های کربن چند جداره

نانو لوله های کربن چند جداره چیست؟

نانو لوله های کربن چند جداره چیست؟ کربن نانوتیوب ها  یکی از مهمترین زمینه های تحقیقاتی در نانوتکنولوژی می باشند. خواص و پتانسیل ویژه و انحصاری آنها برای کاربردهای ارزشمند تجاری، طیف وسیعی از الکترونیک تا کنترل فرایندهای شیمیایی را در برمی گیرد. این امر موجب تلاش بسیار عظیمی جهت تحقیق در مورد نانوتیوب ها در پنج سال اخیر شده است. با توجه به فعالیت های وسیع تحقیقاتی، به پتانسیل کار بردی این تحقیقات در صنعت ساختمان توجه بسیار کمی شده است.

مقاله حاضر سعی در پر کردن شکاف تحقیقاتی بین  ، مواد و مصالح ساختمانی دارد. ساختمان، خواص و چگونگی حصول کربن نانوتیوب ها در این مقاله بررسی شده، پتانسیل های کاربردی بطور عام و خاص برای صنعت ساختمان ا رائه شده است. میتوان کربن نانوتیوب ها و انواع اصلاح شده و تغییر شکل یافته گرافیت تصور کرد.
گرافیت از لایه های بسیار زیاد اتم های کربن که به فرم شش گوش بهم متصل و ورقه های مسطحی را تشکیل می دهند شکل گرفته است.
پیوند بین لایه های ضعیف و پیوند کربن اتم ها (داخل لایه ها) قوی می باشند  را می توان ورقه یا ورقه هایی از گرافیت تصور کرد که لوله شده باشند.

قیمت روز نانو لوله های کربن چند جداره

قیمت روز نانو لوله های کربن چند جداره تولیدکنندگان داخلی نانو لوله های کربن بیشتر تولیدات خود را از چنان کیفیتی برخوردار کرده اند تا به کشور های دیگر صادر شود. سود ناشی از تولیدات نانو لوله های چند جداره بالا است؛ ولی صادرات نانو کربن  هیچ اطلاعات دقیقی از سود ناشی صادرات آن را به مردم  ارائه نمی کنند.

قیمت نانو لوله کربنی ، به فاکتور های زیادی بستگی دارد. مهم ترین فاکتور در تعیین قیمت نانو لوله های  چند جداره، کیفیت لوله های کربن چند جداره است. طبیعی است که وقتی یک نانو لوله های کربن  کیفیت بالایی داشته باشد، قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.

به طور کلی، نانو  کربن چند جداره در کیفیت ها و قیمت های مختلفی تولید می شود و نانو لوله های   به روش های گوناگونی در بازار های داخلی و خارجی عرضه می شود. نوع عرضه ی  لوله های  چند جداره در بازار، تاثیر زیادی در قیمت این محصول دارد..برای مثال نانو لوله های کربن چند جداره هایی که به صورت عمده در بازار عرضه می شوند، قیمت مناسب تری دارند و قیمت های این محصول معمولا ثابت و داری ثبات هست و به راحتی میتوان انرا تهیه کرد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید