مراکز خرید نانو لوله کربنی

مراکز خرید نانو لوله کربنی

فیلم های منحصر به فرد نانو لوله کربنی، مانند مقاومت مناسب آن در مقابل فشار و ضربات احتمالی، وزن کن و موارد دیگری از این دست، استفاده از آن را در صنایع مختلف مانند صنعت ساختمان و خودرو با استقبال بی‌ نظیری همراه کرده است.

مرکز خرید نانو لوله کربنی، انواع نانو لوله های تولید شده به واسطه استفاده از تکنولوژی نانو و به‌ کارگیری کربن را با قیمتی مناسب در اختیار استفاده کنندگان متنوع لوله های کربنی قرار می دهد.

مراکز خرید نانو لوله کربنی

آشنایی بیشتر با نانو لوله کربنی

آشنایی بیشتر با نانو لوله کربنی نانو لوله های کربنی با استفاده از آخرین تکنولوژی های موجود در سطح جهان تولید می شود. ساختار این محصولات به واسطه استفاده از کربن خالص سازی شده و به کارگیری علوم دانشگاهی طراحی شده است تا ویژگی های منحصر به فرد مختلفی را به همراه بیاورد. در این مقاله به چند موضوع مختلف و ویژگیهای خواص نانو لوله کربنی برای آشنایی شما می پردازیم.

  • مقاومت این لوله ها: باتوجه به بکارگیری آخرین تکنولوژی های موجود در زمینه تولید لوله ها، نانو لوله های کربنی را می‌توان از جمله مقاوم ترین محصولات موجود در بازار مصالح ساختمانی و محصولات مورد استفاده در صنایع مختلف به شمار آورد. همچنین محصولات به دلیل کشسانی مناسب و مقاومت در مقابل ضربات مختلف، قابلیت استفاده در محیط های گوناگونی مانند محیط های ساختمانی ضد زلزله را نیز دارا می باشند.
  • وزن کم: سبک کردن لوله ها بر کاهش میزان وزن کلی ساختمان تاثیر گذار است. همچنین در موارد دیگری مانند صنعت خودروسازی نیز می توان به واسطه استفاده از این محصول، می‌ تواند در کاهش وزن محصول تولید شده تاثیر قابل توجهی را بر جای بگذارد.
  • رسانایی: باید توجه داشت که در جهان امروز کاهش اتلاف انرژی از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است. از این رو استفاده از نانو لوله ها به دلیل دارا بودن ویژگی اتلاف انرژی کمتر، مورد توجه بسیاری از صنایع مختلف قرار گرفته است. از این رو این محصول را می توان از جمله اتصالات ساختمانی و یا صنایع دیگر به شمار آورد که می‌ تواند، محتویات خود را با کمترین میزان اتلاف دما به مقصد برساند.

بررسی انواع نانو لوله کربنی

بررسی انواع نانو لوله کربنی تکنولوژی کار رفته برای تولید انواع نانو لوله، روز به روز در حال گسترش و پیشرفت می باشد. اما در جهان امروز تقریباً دو دسته اصلی از این محصولات در اختیار استفاده کنندگان آن قرار می گیرد. این دو دسته را می‌ توان نانو لوله های تک جداره و چند جداره محسوب نمود که هر کدام به دلیل دارا بودن ویژگی های مختلف در صنایع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به بررسی دقیق تر دو گونه اصلی نانو لوله های کربنی برای آشنایی بیشتر شما عزیزان می‌ پردازیم.

تک جداره (SWNT): نانولوله های تک جداره بر اساس آرایش اتم های کربن، خود در سه دسته های متفاوت قرار می گیرند. برند اما ورق های شش ضلعی موجود در این لوله ها، آنها را به لوله های رسانا و نیمه رسانا تبدیل می کند که می توان وابسته به نیاز صنعت مد نظر از آن استفاده نمود.

چند جداره (MWNT): در فرایند تولید نانو لوله، گونه دیگری از این محصولات وجود دارد که حاصل برهم کنش چند لایه مختلف می باشد. در تولید این محصول با به کارگیری لایه های نانو و سایر مواد مختلف دیگر، تولید نانو لوله های چند جداره امکان پذیر می گردد. گفتنی است که موارد کاربرد این محصول نسبت به گونه ای تک جداره آن از فراوانی بیشتری برخوردار است.

تولید کننده نانو لوله کربنی

تولید کننده نانو لوله کربنی در گذشته حجم قابل توجهی از محصولات نانو ی مورد نیاز استفاده کنندگان از طریق واردات در اختیار آنها قرار می گرفت. اما در سال‌ های اخیر به واسطه فعالیت شرکت های دانش بنیان و جاده سازی خط تولید انواع نانو لوله کربنی در داخل کشور، امکان تولید و ارائه محصول داخلی به مصرف‌ کنندگان داخل کشور و امکان صادرات آن به بسیاری از کشورهای مختلف فراهم شده است.

این واحد تولیدی با ارائه محصولات خود در بستر اینترنت، شرایط ویژه ای را در مقابل استفاده کنندگان آن قرار داده است تا بتوانند با پرداخت بهاری کمتر بهترین نوع نانو لوله‌ ها را از طریق همین سایت سفارش داده و در دسترس داشته باشد.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید