مرکز عرضه نانو لوله کربنی چند دیواره مرغوب

مرکز عرضه نانو لوله کربنی چند دیواره مرغوب

نانو لوله کربنی چند دیواره مرغوب، لوله هایی که از کربن ساخته می شوند و قطر آن ها در حد نانومتر می باشد‌. نانو لوله کربنی در مقیاس و اندازه نانو به وسیله نانو ذرات ساخته می شود. مرکز عرضه نانو لوله کربنی چند دیواره مرغوب ازمایشگاه های تحقیقاتی و ازمایشگاه های شیمی است. نانو لوله های کربنی ساختار و شکل استوانه ای تو خالی هستند.

مرکز عرضه نانو لوله کربنی چند دیواره مرغوب

همه چیز درباره نانو لوله کربنی چند دیواره

همه چیز درباره نانو لوله کربنی چند دیواره همه چیز درباره نانو لوله کربنی چند دیواره، نانولوله‌های کربنی به نانولوله‌های کربنی چندجداره با نام علمی (MWCNT) نیز توجه دارد.که از نانولوله‌های کربنی تک‌جداره تو در تو تشکیل می گیرند.

که تحت اثر نیروهای ضعیف واندروالس در یک ساختار حلقه‌مانند به یکدیگر متصل و شکلی درخت مانند ایجاد می کنند. این لوله‌ها های نانو لوله به شکل عجیبی شبیه لایه‌های کربن مستقیم و موازی اوبرلین، اندو و کویاما می باشند

. که به حالت استوانه‌ای در اطراف یک لوله توخالی قرار گرفته‌اندهمچنین، نانولوله‌های کربنی چندجداره به نانولوله‌های کربنی دودیواره و سه‌دیوار نشان می دهد. تولید کننده نانو لوله و کشف نانوله های چند دیواره در سال 1991، سبب ، فعالیت های تحقیقاتی بسیار زیادی درعلوم به بحث نانو ساختارهای کربنی و کاربردهای و کارایی آن ها اختصاص دهند.

علت مهم این مورد کامل شدن شکل ساختاری چیزی که از آن ها انتظار داریم، اندازه و سایز کوچک، چگالش کم، مقدار سختی و مقاومت بالا، استحکام زیاد، از ویژگی‌های ها و خاصیت های بارز نانولوله های کربنی چند جداره هستند.

سرانجام نانولوله های کربنی ممکن که، به طور وسیع تری در تقویت کردن مواد، صفحه نمایش صاف و مسطح با پخش میدانی، حسگرهای شیمیایی، در علم دارو رسانی و علم نانو الکترونیک مورد استفاده قرار گیرند.

تولیدکننده نانو لوله کربنی چند دیواره مرغوب

تولیدکننده نانو لوله کربنی چند دیواره مرغوب تولیدکننده نانو لوله کربنی مرغوب، بزرگترین تولید کننده نانو کربنی جهان به توان و میزان۵۷تن در سال می رسد. تولید کننده نانو با همت و کمک پژوهشگاه های صنعت نفت، و دانش و علم فنی آن به بخش های خصوصی واگذار می شود.

نانو لوله های کربنی چند جداره، خاصیت های مکانیکی الکترونیکی و مغناطیسی عالی دارد و به قطر نانو متری نسبتا ابعاد بالایی را به نمایش می گذارد. بزرگترین تولید کننده، جهان تصمیم دارد با همکاری دانشگاه کمبریج، می خواهد اقدام به تولید نانولوله کربنی و گرافن را به عمل آورد.

نانولوله های کربنی چند دیواره، ساختار خالصی از کربن خالص می باشند . که قابلیت دستکاری با اصول و علم شیمی در آن ها تغییراتی بوجود آورد . نانولوله‌‌های کربنی چنددیواره در بیست سال گذشته به یک ماده صنعتی بسیار مهم تبدیل شده‌اند.

سالانه صد‌ها تن از این ماده تولید می‌شود. امروزه کارایی نانولوله های کربنی در صنعت های بسیاری چون ، پزشکی و بسیاری حوزه ها بسیار افزایش یافته است. نانولوله ها از لحاظ مکانیکی، بسیار مواد نیرومند و با استحکامی هستند. نانولوله ها به شدت قوی تر از فولاد می باشند.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید