فروشنده نانو صفحات اکسید گرافن ایرانی

فروشنده نانو صفحات اکسید گرافن ایرانی

امروزه شرکت های زیادی در زمینه نانو صفحات اکسید گرافن ایرانی و شوینده نانو فعالیت می کنند که انواع محصولات عمده را در برندهای متفاوت با بهترین کیفیت تولید می کنند و نیز با قیمت مناسب به روش مستقیم در بازار عرضه می نمایند. شایان ذکر است که توسط فروشندگان و نمایندگان، انواع نانو ذرات ها از جمله نانو صفحات اکسید گرافن  در اختیار مشتریان قرار می گیرد که دارای ارزش فوق العاده زیاد می باشد.

فروشنده نانو صفحات اکسید گرافن ایرانی

معرفی انواع نانو صفحات گرافن

معرفی انواع نانو صفحات گرافن

از انواع نانو صفحات گرافن می توان به گرافن تک لایه، دولایه و  چند لایه اشاره نمود که هر کدام بسته به نوع خود دارای کاربردهای جداگانه در زمینه های مختلف صنعتی می باشند که هر کدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارا بوده و نیز بسیار حائز اهمیت می باشند.

اکسید گرافن و اسید سولفوریک فله دارای ساختاری تک لایه از اکسید روی و تیتانیوم می باشد که به صورت کاملا طبیعی تولید می شوند و دارای انواع و اقسام گوناگونی هستند که اکسید گرافیت با اکسید گرافن دارای تفاوت زیادی می باشند که از جمله تفاوت آنها در تعداد لایه های آن ها می باشند که اکسید گرافیت از یک سیستم چند لایه و اکیسید گرافن از سیستم یک تک لایه و یا چند لایه ای با لایه های کم تشکیل شده اند.

از مهم ترین خصوصیات و  مزایای این نوع محصول عمده، دارای انعطاف پذیری ساختاری، دارای مقاومت و استحکام مکانیکی بسیار بالا، دارای خواص مغناطیسی، دارای قابلیت توزیع شدن در آب و دیگر حلال ها، به عنوان یک عایق الکتریکی و کششی عمل می کند، دارای پایداری الکتریکی و شیمیایی می باشد، دارای ویژگی های خاص نوری و سطحی است، دارای خاصیت آبدوستی، قابل تنظیم و دارای تحرک بالای حامل ها، مقاوم در برابر حرارت و غیره می باشد که از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

این نمونه از محصول عمده برای مصارف گوناگونی از قبیل: دارو رسانی و پزشکی، تصفیه آب، قطعات الکترونیکی، حسگرهای شیمیایی، سلول های خورشیدی و غیره استفاده می شود و نیز طبق استانداردهای روز دنیا تولید و نیز روانه بازارهای داخلی و خارجی می شوند.

جدیدترین قیمت نانو صفحات اکسید گرافن

جدیدترین قیمت نانو صفحات اکسید گرافن

از مهمترین عوامل در قیمت نانو صفحات اکسید گرافن، بر اساس نوع کیفیت محصول، ساختار و اجزاء تشکیل دهنده محصول، میزان پذیرش محصول، تعداد سفارشات و تولیدات بالای محصول، تعداد لایه های به کار رفته در محصول، مواد اولیه و ارگانیک در تهیه و ساخت آن و دیگر موارد قیمت آن سنجیده می شود که هر چه محصول عمده از کیفیت بالاتری برخوردار باشد از افزایش قیمت بالاتری نیز برخوردار می شود.

به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت نانو صدرا
 مدیر عامل شرکت: آقای امید رحمانی
مشاور مشتریان: 09120340113
آدرس آی دی تلگرام: Nanozarat_admin@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک کنید
پست الکترونیکی: info@nanosadra.com
تماس بگیرید